NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Naročilo

Naročilo lahko oddate neposredno na naši spletni strani. Dodatno je to možno storiti tako, da nas kontaktirate preko elektronske pošte na info@lbc.si.

Če se odločite za tovrsten način oddaje naročila vas prosimo, da navedete katero vstopnico želite kupiti, na kakšen način želite plačati naročilo, koliko vstopnic potrebujete in na kateri e-mail naslov naj pošljemo vstopnico.

Ko izberete prve vstopnice se odpre “popup”. Namesto, da izberete zaključi nakup, izberite polje nadaljuj z iskanjem. 

Vstopnice po nakupu prejmete na vaš email naslov v obliki qr kode, katero pokažete na vhodu na dogodek v digitalni ali natisnjeni obliki. Če vstopnic ne najdete, preverite tudi prihajajočo pošto pod oznakami “Promocije” ali “spam”. 

Obstaja verjetnost, da ste ob nakupu vpisali napačen elektronski naslov. V takem primeru je najbolje, da se obrnete na info@lbc.si.
V vsakem primeru vam priporočamo, da preverite vsiljeno pošto (‘spam’).

V primeru nakupa večjega števila vstopnic nas kontaktirajte na info@lbc.si.
Pripišite vse potrebne podatke o dogodku in želeni količini.

Vstopnic ni potrebno tiskati. Na vhodu potrebujete zgolj QR kodo vstopnice.

Informacije o dogodkih

Vse informacije o času, cenah in prizorišču dogodka najdete na strani dogodka. Če izbranega dogodka ne najdete, ga prosimo poskusite najti kasneje. Lahko se namreč zgodi, da izbrani dogodek še ni v prodaji.

Informacije o lokaciji, uri dogodka ter datumu vedno najdete na naši spletni strani, prav tako pa so napisani na vstopnici. Tudi ostale informacije, ki so pomembne za dogodek bodo v večini primerov napisane na naši spletni strani. 

Plačilo

Naročilo lahko plačate z bančno kartico ali z mobilnim in bančnim kartičnim plačilom (Visa, Mastercard, PayPal) ter bančnim nakazilom.

Številka Maestro kartice se nahaja na zadnji strani kartice pod poljem za podpis. Tipično se začne z zaporedjem številk 67. Ker Maestro kartice nimajo CVC številke, se vam bo CVC polje, takoj ko začnete vnašati število kartice temu primerno skrilo.

V primeru izbere plačila »nakazilo na TRR« morate vstopnice poravnati v roku 3 delovnih dni od naročila. Ta čas so vstopnice rezervirane.

Nakup poskusite opraviti ponovno. Če napaka ponovno pojavi, vas prosimo, da nas kontaktirate na info@lbc.si.

Vračila in garancija

V primeru slabega vremena, odpovedi izvajalca ali drugih nepredvidenih okoliščin, ki onemogočajo izvedbo dogodka lahko vstopnice izkoristite za katerikoli drug dogodek v sezoni, če tudi je cena le tega višja. Pošljite nam e-mail sporočilo na info@lbc.si in z veseljem bomo uredili prenos vstopnic.

Informacije o vračilu kupnine vam bo posredoval organizator dogodka, ki bo tudi urejal vsa vračila. Kupnina je povrnjena na enak način, kot ste opravili nakup. Kupnino vrnemo nazaj na kreditne kartice, na PayPal račun ali na transakcijski račun. Najprej preverite pri svoji banki. V primeru, da organizator zavrača sodelovanje nas lahko kontaktirate na info@lbc.si.

Nakupi vstopnic so dokončni. V primeru, da se je dogodek izvedel in se ga niste udeležili žal niste upravičeni do vračila kupnine.

Pred klikom na “zaključi nakup” je kupec dolžan skrbno preveriti vse podatke o nakupu (datum in znesek nakupa, naziv predstave, število sedežev itd.). V zadnjem okencu pred plačilom je še vedno mogoče spremeniti katerokoli od postavk nakupa – prireditev, datum, uro, sedežni red, število sedežev itd. Po nakupu vstopnic, ki je pri spletnem nakupu izvedena neposredno po kliku na plačilo, spremembe ali odstop od nakupa niso več mogoči.
Takoj, ko zaključite s spletnim nakupom, sistem avtomatično procesira naročilo, zato so vstopnice zavedene kot pravilno naročene in v večini primerov spremembe niso mogoče.

Dodatna vprašanja

Minimum spend oz. min. spend na strani izdelka predstavlja najmanjši obvezen znesek namenjen nakupu pijače na dogodku. 

Plačilo “minimum spenda” se poravna na kraju dogodka s plačilno kartico ali gotovino natakarjem oz. organizatorjem dogodka.

Starostna omejitev za vse dogodke objavljene na spletni strani je 18+ v kolikor ni v opisu dogodka napisano drugače.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošne pogoje najdete tukaj.
Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na naslovu prodajalca v tiskani obliki in z označenim datumom spremembe. Prodajalec si pridržuje pravico, da splošne pogoje poslovanja spremeni, v medsebojnem razmerju pa veljajo tisti splošni pogoji poslovanja, ki so veljali v trenutku nakupa. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

[]

ZAVRTI IN OSVOJI DOBROIMETJE!

Kolo sreče je omejeno na 1 poskus na osebo. V primeru zlorabe dobroimetje ne bo veljavno.

ZAVRTI
Strinjam se z GDPR.
Never
Remind later
No thanks